...

Reiz kāds no bērniņiem, kuram teju, teju bija jādzimst, jautāja Dievam: "Dzirdēju, ka tu grasies sūtīt mani uz zemi - kā gan lai es tur dzīvoju, tik mazs un nevarīgs?"
Dievs atbildēja: "Esmu tev izmeklējis eņģeli, kurš tevi sagaidīs un aprūpēs."
"Bet te debesīs esmu tik priecīgs, varu smieties un dziedāt," nopūtās bērns.
"Tavs eņģelis tev dziedās un ar tevi smiesies ik dienu. Tu jutīsi viņa mīlestību un būsi tik pat laimīgs kā te" - mazuli mierināja Dievs.
"Un kā gan es sapratīšu, ko ļaudis uz zemes runā?" - nerimās bērns.
"Tavs eņģelis teiks tev visskaistākos un vismīļākos vārdus. Ar lielu pacietību un mieru viņš iemācīs runāt arī tevi."
Mazais tomēr nerimās: "Esmu dzirdējis, ka uz zemes dzīvo arī slikti cilvēki - kas mani pasargās?"
Dievs atbildēja: "Tavs eņģelis tevi sargās, kaut arī paša dzīvība būtu apdraudēta".
"Bet es būšu bēdīgs, jo vairs nesatikšu tevi!"
"Tavs eņģelis tev stāstīs par mani un pasauli, un parādīs tev ceļu pie manis. Tā es vienmēr būšu tavā tuvumā."
Šajā brīdī debesīs valdīja klusums, iztālēm jau bija dzirdamas balsis no zemes. Mazais vēl satraukti iejautājās: "Dieviņ, pirms es dodos prom, sak, kā sauks manu eņģeli?"
Dievs pasmaidīja un klusi noteica: "Vārds nav svarīgs. Tu viņu sauksi par mammīti."

pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

..un citi zvēri :)






Pateicoties krustiņmeiteņu ieliktajiem linkiem, kurus biju saglabājusi Favorītos, vakar mani bērni tika pie dāvanām manā dzimsānas dienā :D




Meitiņa ieraudzīja pūcīti un nerimās, kamēr nebiju apsolījusi ko līdzīgu uzmeitarot, tad nu tapa šī jaunkundze, kurai tūliņ tika atrasta arī ligzdiņa.








Bet puika, kā jau tas bija gaidāms, ar tik vienkāršu risinājumu nebija mierā. Viņš ātri vien izdomāja, ka varētu tikt pie sikspārņa. Jāsaka, viņš man tāds, kam viss liekas vienkārši - kā, tu paņem nogriez tā un tad tā, un sašuj tur un sanāks! Tie ir viņa parastie teksti, kad viņš iedomājas, ka vajag kaut ko uzšūt. Tad nu vakar liku viņam zīmēt sikspārni, meklējos pa netu, kamēr Sikspārnītes blogā uzgāju ko tādu, kur var noskatīties ideju. Rezultātā tapa iespaidīgs zvērs. Man jau nu pašai ļooooooti patīk! :)






Ar pāris dienu starpību uztapa vēl viena pūcīte. Te nu tā ir - jūsu vērtējumam. Un galu galā arī visi zeķzvēri kopā :)






2 komentāri:

  1. Sikspārnis ļoti iespaidīgs! Tavam puikam jau taisnība, TU jau tā arī izdari, nogriez sašuj un sanāk! :)))
    Pūcīte arī feina. ;)

    AtbildētDzēst